Selasa, 25 Mei 2010

Kenanga lama....

Hari ni,malam ni happy sgt jumpa Cikgu english masa sekolah Drjah 6 1993 dulu, Sir Musa.Jumpa pun dlm FB (Facebook)..tapi happy sebab dapat tahu khabar berita sir. Dia pun nampak gembira bila jumpa kami2 anak murid nya yang kini dah dewasa,dah bekerja and dah beranak pinak....Rasanye macam nak buat REUNION KELAS ^ PUTIH 1993...

Aku dulu murid yang malas tapi pandai gak lah...yelah xkan xpandai kalo duduk kelas pertama daripada 4 buah kelas...tapi disebabkan kemalasanku itu,result UPSR aku xberapa bagus....cukup makan.

Tapi kini and now aku dah jadi cikgu...cikgu comel.aku xnak anak murid aku malas2 macam aku dulu.contohilah aku masa aku sekolah menengah,sebab aku rajin belajar...sampaikan PMR and SPM dapat result yang tak kusangka.Then aku masuk universiti,tapi waktu tu UiTM di panggil ITM Intitut Teknologi Mara. Then tahun tu juga ITM telah bertukar nama kepada UiTM Universiti Teknologi Mara...UiTM DIHATIKU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan